۴دیـــ ـــوآری

  • ۰
  • ۰

دو‌ نمره!:دی

سه شنبه تا پنج شنبه همین هفته ظاهرا قراره کنگره ایمونولوژی (ایمنی شناسی) تبریز برگزار شه...استاد امروز سر کلاس میگه خانم شما شرکت نکردین؟!! بهتون میخوره تو کار کنگره و این چیزا باشین هاا!! 

من: نه استاد من قیافه م غلط اندازه!:))

والا از خرخونی فقط قیافه ش به من رسیده!:-\  البته یادش بخیر جوون که بودم اون موقع که میرفتم مدرسه خیلی هم خرخون بودم! ولی حالا فقط قیافه ش برام مونده :)) خدا رو شکر دیگه اسمش روم نمونده!

خلاصه ی اسکجول از اینکه اگر فلان کنید فلان قدر نمره بهتون تعلق میگیره گفتن! همچنین عرض کردند اگر پاشی بری تبریز و بیای بهتون دو نمره میدم!!:-\ 

حالا با ریحانه صحبت کنم ببینم میاد اخر هفته بریم تبریز کنگره ایمونو یا نه؟!!:)))

..........

آرزوی داشتن ی دوست خوب تو دانشگاه به دلم موند...:-(  من میدونم این دو سال پیش رو هم‌ میگذره و من هیییچ دوست صمیمی و خاصی نخواهم‌داشت... جمعه عصر بالاخره وقت شد ی زنگ به نیلوفر بزنم، اینم دو دقیقه حرف میزدیم هی قط میشد:-\ 

خدایا! لطفا فرنوش امسال دانشگاه ما قبول شه! خواااهش میکنم.... این خودخواهانه ترین و بزرگترین و نهایت خواسته و آرزو منه!:-( 

.....

بعد تر نوشت : شبی به ریحانه زنگ زدم اصن یادم نبود تبریز رو بگم!:)) ولی ریحانه پنج شنبه امتحان دستیاری داره عین خیالش هم نیس!:-\  منم دارم باهاش میرم احتمالا احتمالا! و ی کوچولو بیخیال میانترم فیزیک هفته دیگه!:-\  میریم که داشته باشیم امتحان دستیاری ریحانه رو ! هرچند امسال هیچ تلاشی نکرده ولی ی کم دعا کنید واسه ش ! موچکرم!;-) 

 

  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • ســاکنِ ۴دیــ ــوآری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی