۴دیـــ ـــوآری

  • ۰
  • ۰

آخر شب شد...

تجربه ثابت کرده هرچی به ساعت های عمقی شب ادم نزدیک میشه ، میزان دلیریوم هم افزایش پیدا میکنه!:))

به این صورت که الان من میخوام بخوابم بعد از ترکوندن فارما!:دی بعد گشنمه! بعد من مسواک زدم! الان شما نمیفهمین، من خودمم نمیفهمم(به دلیل همون موضوع فوق الذکر!) ولی خیلی فاجعه س!:)) چون نمیتونم بیخیال مسواک شم و برم باقی مونده کیک تو یخچال رو بخورم که الان فکرش داره وسوسه م میکنه!:)) چون این چن شب اخیر کلا کارم همین بوده که مسواک زدنم رو شکستم و هی گشنه م شده و بلند شدم ی چی خوردم وسط درس خوندن تا آخرش که بخوابم بدون مسواک!:/

بعد الان باز به همون دلیل سپیده داره میگه چرا ی آهنگ برا زهرا نخوندن؟!:/ که من الان برا تو بخونم؟!:/ مث اهنگی که برا سپیده خوندن...یا پریا!:/

هیچی نیس! بخوابین! دوتا دختر اینجا دارن هذیون میگن!

پیش پیش  لا لا لا لا!:دی

  • ۹۵/۰۳/۱۰
  • ســاکنِ ۴دیــ ــوآری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی