۴دیـــ ـــوآری

  • ۰
  • ۰

روز اولی که اومدم دانشگاه ثبت نام کنم ، دقیقن همین جایی نشسته بودم که الان نشستم! هیییچ وقت فک نمیکردم به چنان فلاکتی دچار بشم که ی روز ساعت یازده شب دانشگاه باشم! 

امشب شب امتحان فارماست (با سوز بخونین!) . میریم که فردا خاک بر سر کنیم فارما رو ! حالا یا فارما ما رو خاک بر سر میکنه یا ما فارما رو!:دی

میدونم اینقد این مدت نوشتم فارما فارما که حالتون از فارما به هم میخوره ، ولی اشکال نداره تازه مث من شدین! چون منم الان حالم از فارما به هم میخوره!:دی

دیگه حرفی ندارم! :/ 

+نرگس خانم من ی پیشنهاد خصوصی مطرح کردم چرا عمومی جواب میدی خب؟!!! :)) ینی اینقد ذوق مرگ شدی؟!:)))) به هر حال کامنتت صلاحیت عمومی شدن رو نداره! زیرا باعث ایجاد فساد و فحشاع در فضای مجازی میشه!!:)))) پناه بر خدا پناه بر خدا!:))

  • ۹۵/۰۳/۱۰
  • ســاکنِ ۴دیــ ــوآری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی