۴دیـــ ـــوآری

  • ۰
  • ۰

 

بعد فارما!

شاید باورتون نشه از دیشب فقط دو ساعت خوابیدم !

امتحان خوب بود :) خدا رو شکر...انتظار ی نمره خوب دارم:)

عصر هم رفتم چشمم رو معاینه کردم... باز ضعیف شده... دکتر میگفت زیاد شماره چشمت بالا نیست اشکال نداره نمیخواد اینقد ناراحت باشی...ولی من همیشه هر موقع از مطب این چشم پزشک ها میام بیرون در طول این سه سال دلم میخواد گریه کنم! ( دونت اسپرد موج منفی !:دی )

امشب هم به مناسبت تموم شدن و رهااا شدن از فارما ( البته فعلا رها شدن از میانترم ) با ژاله اومدیم کافی شاپ دانشگاه... فعلا که دانشگاهیم احتمالا تا ی ساعت دیگه...:)

+ قرار بود خیلی خوش بگذره ولی ی اتفاقی افتاد که ژاله خیلیییی ناراحت شد! جوریکه تو این مدت برای اولین بار گریه کرد!:( خاک بر سر شون واقعا!

+ و بالاخره من فارما رو خاک بر سر کردم! ^_^ و هیچ اتفاق خوشایند دیگری نیفتاده! و هیچ اتفاقی هم نمیتونه به اندازه این خوشایند باشه!:دی

  • ۹۵/۰۳/۱۱
  • ســاکنِ ۴دیــ ــوآری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی